{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



Demam
Friday, October 15, 2010 0 typ'ng[s]






haiyoo ! . tak larat tak larat. Peww , demam seyhh ! 3 hari tak sekolah ohh . Demam panas ohh . Err , harituhh kan aku nages-nages then batuk smpai keluar darah tauu . OMG .aku terus ckp gan mama , mama cepad2 start kereta then ge klinik tauu . Btw, aku nages pasal something . hmm , paham paham jek lahh . eerr , awak thanks buad saya macm ney tauu . senang-senang awak suro saya cari laen . bagus la kan perangai . Hmm , thanks alot dude . Dalahh , whatever . Wahh , demam seyhh sampai ke hari ney . Suda 3 hari wokk , esuk suda mau hang . hmm , dgn sape ? agak laa. hehe , firstly dgn SI MOMOT sayangg , tyra sayangg , wawa comel , fyda sayangg , jaja comel , and many more meyh . haha . Mama ckp , 'ohh . Pegi sekolah tak bole , nk hangout gan kawan2 kow bole ehh , Wah wahh . ' hehe , bole kan maa ! hee , lagi pun esok ade date kodd . ahaha. Gan besties-besties aku meyhh !Aww^^ . see you guys tomorrow. wee. can't wait.