{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



Ehemm ,
Saturday, February 12, 2011 0 typ'ng[s]








Okay nak cerita neii . 
Act akuu rinduu gile gan budak kat sebelah akuu tuhh ,
sudah lama aku tak jumpe die , *cehh padahal baruu 2 minggu .
Lama lahh tuh kann . semalam aku keluar gan boyfiee die , 
eh , jgn pikir laen eh , boyfie die tuh BESTIIEE akuu , mr. ADAM
Pweewit , haha . macam nei la cerita nya yaa . aku tggu adam dtg ,
 peww takcam datang macam pengantin baruu siakk !
Aiyooooooo , haha .
sementare tggu adam depan mcd , 
aku gan seped tgh bebual rancak auw ,
skaly ade dak laki nei depan akuu , aku pon pelik , 
siape budak neii , eii tak psl-psl nak diri depan aku . 
then bile aku tgk betol-betol , rupanya adammm ! hahha , 
adam suda potong rmbutt ! auwww , SMARTT gituu . hahhah
Sepedd smpai cakap , 'mummy siape tuhh' .
Sepedd teros cakap , ' mummy sepedd nak jalan gan die,' 
Aku 'Apee , nak jalann , mehh test ah jalann . hahha '
Diam teros kauu , 
then boleh pulak myra dtg , mmg aku tkde mood lngsung la kann
aku tarik adam and naek escalator , smua tgk dah mcm ape kann , 
hahha , bedekak sial , then aku nk beli kasut, adam ponn teman , 
yang matnoor dah pelik tgk kiteorang , hahha . apelaa. MEMBER jea laa.
Bile dah beli tuhh , aku gerak hardrock, 
mmg makin tambah ramai tnya la adam tuh siapa , 
bile aku cakap mber tak cayee , bile cakap BOY caye , pahamm habiss, 
Then tibe-tibe adam tkde mood , 
aku just suro adam duduk tol-tol , adam teros cakap
' i dduk gan you kene jage standard ke? '
pewww , macm nakk ***** jea kodd , kenape la nina tkdee , 
hmm , satu hari tuhh aku asyik pikirkan nina , haiyaa. 
Then mase nak gerak tuhh , 
aku trlupaa nak pegi merlin tower , aku ikod jalan depan , 
yg adam and matnoor ikod jalan belakang , aku dah cari2 dieorng , 
then adam call jea adam camm marah , yela siape kann tak marah , 
hmm , i wish nina was there , akuu rase nak pelok die jea kodd . 
hmm , akuu diamm jea laa. 
sebab aku dah tauuu adam macm mana kann ,hmmm
tkpelaa , then adam amek akuu kat depan , 
kiteorng pon gerak pegii snooker . 
heee , lepas nei semuaa okayy :) 
But sumpaa rinduu at ninaa sgt. hmm