{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



My DAY . haha
Monday, February 14, 2011 0 typ'ng[s]










CERITA CERITA . about my valentine's day with my bestie's , haha. Its damm cool , at first aku lepak dekad COFFEE BEAN , tgggu Dania and Adam (bestie akuu) , haha . Punyaa lama boleh tggu dieorang nak datang . Bapak ahh . Berzamann bolehh ! Grr . sabar jea laa , then dania suda smpai jeaa kiteorang tggu ADAMM  yang macam sotong , LEMBAB bolehh die gerak , sabar jea saya . Hehe , then die smapai jeaa akuu grak pegi tmpat movie , Mase keluar coffes bean tuhhh , aku teros kepit die . haha , smpai dania jeleous tgk kiteorangg . Hahaa . Macam couple pulak , but for sure its not . BESTIESS only okay . Bile aku kepit die spanjang jalan , orang takde la tgk aku sgt , uwaaa. amann , kalauu tak , tengok akuu then sound-sound at belakang mcam losers la kann :) So aku jln kepit gan adam and dania . Oh my lovelly bestiiee dates . haha . Lepas tuhh , bile kiteorang tgk movie tak best jea , kiteorang gerak ge kebayan makann , lepas makn tuhh , adam ge toilet , then aku bebual gan dania . dania cakap aku gan adam COUPLE , ape ? haha,  tkdelaa , then die cakap cocok . Aiyoyo , lagi laa tkde nyaaa kann . Jauhh bezaaa oh ! haha , Then bila adam suda smpai , kiteorang gerak ge ROOFTOP dekad kotaraya tuhh . dekad situu laa , mulaa bergurau gila-gila , first , just melatah jeaa . Thenn tambah pulaa gigit-gigit , tak cam sakit pulak adam gigit lengan i kann . Pewwwwwwwww , sakit der, hahaha.  tulaa , kau pon satu pegi cabar die . kann dha kene . haha . The best tyme we ever had tauuuk , Auww. Love it sayang's . Syang korangg .