{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



Can't MOVE on
Wednesday, April 13, 2011 0 typ'ng[s]








heyy readers , semalam was the best yet it was the worse too .semalam aku balik sekolah jea aku terus call F , yeah die kat bandar , die tanya samaada aku turun bandar or tak , aku cakap lah tak . then die ajak aku text , i was smiling :) mase text'2 dalam pukul 4 tuh aku tertido , bangun jea dalam pukul 5 so 1 jam jea la kann :) . Hehe then still sambung text gan die , tetiba die tanya nak datang banda kea ? aku terus cakap okay aku nak siap'2 pegi jumpaa die . OMG , aku tak pernah buat kat sesiape macam ni la kannn (: , aku siap'2 cakap gan mama aku , mama aku marah tanya nak jumpa siap time'2 magrib nii .aku buat bodoh jea , then aku terus gerak ge CS , turun dari kereta jea aku terus nampak die and tangan akuu mula SEJUK bekuu . haha :) Die tanya kat aku nak jalan or terus ge segget . Aku cakap aku nak jalan gan die . hehe , i was DAMM HAPPY  , because i liked him since he is new to my school . dari last year la kann :) Time aku jalan'2 aku jumpa member'member aku , dieorang semua tanya siapa F tuh , boyfiee kah ? aku pun jawab a'ah boyfiee , auww die senyummmmm (: mase jalan'2 gan die aku rase happy sesangat taok , entah tak pernah nak rasa macam nihh la kann , hehe . 


Then dalam pukul 8 kiteorang gerak segget . Kat segget lagi makin ramai tanya . die pulak jawab aku ni bini dia . WOAAHH , yeah even pura'2 pun aku happy sekejap . Then kiteorang bukak table , die tetiba tengok HP aku , aku pun rampas HP die , aku saja chek INBOX dia . Sumpahh aku TERSENTAPP !Die text dengan salah satu budak sekola aku , yeah mybe budak tuh suka die and die pun suka budak tuh , entahh , i don't know . yeah i know i'm not meant to be with anyone .Tapi aku happy dengan die walau hanya sekejap and hanya pura'2 sebelum aku baca message die aku sempat pegang tangan dia <3 . around pukul 9.30 kiteorang pun balikk , F pula tumpang kereta aku <3. Hmm , sepanjang aku nak balik ke rumah aku rase cam nak nagis jea. haihh . Aku rase aku tak sesuai untuk sesiape puns kannn , yeah i'm stupid (: Tapi yang penting aku datang jumpa die tuh aku sebenarnya nak bgtahu die aku suka die ):