{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



Her day :)
Thursday, July 21, 2011 0 typ'ng[s]






Myraaa ku sayang , 
haa akhirnya awak lepak juga kan dengan kita , lama siakk kita tak lepak macam tadii kan dengan Pejal pun kann ? Hihokk , kite rayau-rayau then lepakin dekat ROIBO , hehe time tuhh best mak dapat gossip gan luu lahh minah , dah lah rinduu gilaa siak >< Lepas tuh , kite ge beli tiket movie and kite tengok citer Flat 3a :) Temankan awak punya pasal la kan yelaa kata rinduu , hihi :) 

Lepas beli tiket tuh kite naik level 7 kan ? 
Teman pejal kejap then tetiba berjumpa dengan abang ash , GF die and ryzal boo kann kann , dalam berapa minit kita semua gerak ge hardrock makan , pfffffft hate this part ! sakit aku datang balik >< then boleh pulekk kene kacauu dengan satu abang nii yang kite panggil 'BLACK' , but fun lah juga hehe :) Around 6 kiteorang masuk movie , padahal movie pukul 5.45 ala baru berape minit jea kann  :) Hii , bila dalam movie aku madah menjerit lah kann , well you know me #Bodoh . Haha , lepas movie kiteorang jalan kejap then tunggu mama ambik .
 Bila dalam kereta , 
Hm , tahu-tahu jelaaa , berpopet-popet tapi bukan dengan aku but dengan myra, said mama rindu myra pulaa :) hihi . Aku punn happy je tengok mama popet dengan die , dah lama tak dengar kann , haha :) But brr tetibaa mama buka topic yang paling-paling membuatkan aku bengang , sabarjelaaaaaaaaaaaa kan :) But i had great time with you'olls <3 Hehoooooooo :)