{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



Sakit :")
Wednesday, July 27, 2011 0 typ'ng[s]







Today ? I thought it will be okay and my day was like in that picture above:")
Okay here goes , at first i was happy to see him , then he told me he'll see the movie with me .And i was so damn happy but i didn't show it :)))))Later bila jumpa adik-2 aku *tetiba mood aku berubah jadi moody:"), aku ikut dieorang ge lepak dekat level 7 sbb nak beli tiket skaly :)
Then bila tengah lepak , tetiba ada orang call die and ajak die ge somewhere . 
Hm , mybe important kan ? So aku sabar jea , then die cakap takpaya beli tiket sebab die kene pergi .Aku pun redha lepaskan die balik , mybe bende tuh important kan :")Aku lari masuk toilet tanpa toleh belakang tengok die , and aku tatao kenapa aku sebak sangat .Aku masuk jea toilet aku nagiss :") Entaaaaa kenapa , mybe sebab die janji dekat aku kan :)Tapi aku kene faham die :) then keluar toilet , aku cari adik aku entah dieorang kemana .Sepanjang aku jalan aku asyik menitiskan air mata tapi dengan siapa aku boleh bagitahu ?Takpe , aku sabaaaaaaaaar: ) So aku call adik aku mae suruh datang teman aku , nasib die ada :)
Sebelum die datang , aku madah hisap rokok non stop :) Takpe noonecaresss :)
Bila die dah sampai aku bawak die jejalan , then die citer pasal boy die #member aku juga:)Lepas tuh kiteorang lepak satu tempat and die cite semuanya :) Aku pun beri die nasihat , then kiteorang sebok amek gambar ,tetiba adek mae tengok muka aku and cakap *kenapa muka kau pucat semacam kak*Aku diam jea:) And mampu senyummmmmm sebab aku lupa makan ubat :) And lepas tuh kiteorang gerak balik sesama bila aku dah nak sampai ruma aku rasa pitam , but aku still kuatkan diri #superwoman Bila dah masuk dalam kereta aku terus baring :) Hm , lemahh kodd harini :") But aku mampu senyum lagii tau :))))))
And to awak , saya harap awak okay kann ?
Awak hati-hatilah sampai ke destinasi awak , saya okay jea dekat sini :) Makan , minum betul-2 okay.Jangan tak makan tauu ! Hiii #melebih pulak. Brr , awak tak perlu risau apa-2 , i'm FINEEEE :))