{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



Yesterday and Today :")
Tuesday, July 19, 2011 0 typ'ng[s]






Peeepoot , hello bloggie ku sayang <3
Semalam aku tak pergii sekolah , aku dapat mc untuk 3 harii , woop woop :( Actually aku tak tahan dah sakit then mama suruh siap-siap pergii hospital , sampai-sampai jea aku masuk emergency >< tunggu kejap sebelum dokter panggil , then bila dokter dah panggil aku pun masuk dengan mama aku and bagitahu dekat dokter ape yang dah jadii :) Then dokter pun suruh pergii amek test ape semua then datang bilik emergency tuh balik . And time tuh aku dah batuk-batuk macam orang ape sehh ><

Dalam berapa jam tunggu , dokter still tak panggil , 
then tetiba ada nurse tuh kata dekat mama ' Anak puan kena tahan masuk wad ' walauuunehh , tanak boleh >< Brr , then nurse tuh datang balik kata patien terlalu banyak and aku kena masuk hospital lain and i said NO! Sumpah tanak okay ! Then mama pun pergi tanya ape semua details and kata aku tanak masuk wad and and mama ada tanya nurse tuh aku sakit ape but bila tanya mama , mama DIAM >< okay thanks ! sekarang aku madah kene makann ubat jea , aiyo no smoking >< pfffffffffffft !

Telan laa :) Thank doc <3