{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



Maaaaaaaa BORNDAY 882011
Tuesday, August 9, 2011 0 typ'ng[s]






       Its my birthday yesterday :) Sorry yea bloggie tak update , penat lahh <3 Hehe , semalam aku pergi sekolah ingatkan tak kena apa-apa , tup-2 balik ha amek kauu , kali kedua aku kena tepung ! pfft , but anyway thanks guys <3 I appreciate you guys alot <3 Lovaaaaaaaaa you guys ! Hehe , haa amek ini bila aku buka facebook acc 1 , aku post awal sebab takut tertido kan nanti , so post lah awal sikit :) hee , thank you facebook friends , twitter friends , the friend who had called me and texted me to :))) Acc ke-2 tak paya cakap la kan :) Lupa nak close wall , tapi takpe anyway thanks aaaaaaaaaaaalot !  

      Later around 2 , aku gerak pergi rumah nyonyah , sebab die dah janji dengan aku nak celebrate dengan aku :) hee , pegi ruma die sumpah aku menyirap , die tak siaaaaaaaaaap doe ! sabarnya , tunggu die siap sampai tertidur-2 aku , adoi apa pun takboleh :) haha dalam pukul 3 baru kiteorang gerak , actually tak tahu nak tuju kemana , sama ada KSL or CS last-2 pegi CS jah , tiba sampai cs kiteorang pergi shopping barang , whoisss kata dapat present kann ? so apa lagi kann , borong lah noks ! at first , nyonyah beli baju untuk die and ehem-2 die and then its my turn , hehe :) then kiteorang pergi level 5 tengok ada movie apa , sekali ada movie , ` THE PLANET OF THE APES ` , so then kiteorang beli tiket , then makan kejap , lepas makan kiteorang masuk movie , sumpah sejuk gilaaaaaaa ! haha :) Fuyuuuuuuuuuuuohhh ! Cite apes ni sumpah best nokk's , better watch it <3 Later around 7 kiteorang ge hardrock afta movie :) Makan lagi then dalam pukul 8 gerak balik , fuuuuuuuuuuuh penat gila boleh ! Bila dah sampai , aku dengan nyah gerak pegi rosco , lepak sana sampai pukul 10 then yang kali ke-3 aku kena dengan air shisha ! Euwwwwwwww , sumpah busuk ! Sampai jea ruma , terus mandi and celebrate dengan family aku hee ! Haha , btw , i had a blast yeterday <3Love , hugs , and damn much thank you to all my friends and family <3 The part that i hate that i miss you even more when you don't even wish me at all :'( Thank you ! I've some picture taken yesterday <3