{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



Fever comes and goes :)
Friday, October 7, 2011 0 typ'ng[s]






               Im so tired these days , i can't really stand it . Aku madah demam , sikit-2 demam penat lahh :( Aku ingatkan spm makin dekat aku boleh bertahan tapi tak , masalah aku madah bertimbul sahaja , belum sempat selesaikan muncul satu lagi masalah , hmm . Well nak cari kawan-2 aku pula , dieorang buzy dengan life dieorang , masing-masing sudah berubah , but ada yang cakap aku pula yang berubah , hmm i haven't change im still me ! Maybe aku jarang contact dieorang kan ? Well it doesn't means aku lupakan dieorang or whatsoever , aku tahu dieorang buzy and aku sendiri asyik ade problem :( But anyhow , i'll still try to smile eventhough im in pain because there's no one could understand ;)