{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



Thanks for hurting me people ;)
Monday, October 31, 2011 0 typ'ng[s]












Thank you thank you thank you people :) 
Thank you so much for hurting me again , i though everything was all over but NO !
Hey aku pun ada hati tahu tak ?
 Kau sedap mulut je kan kata nak gunakan aku kan ? 
Best doe aku dengar ! 
Sangat best , aku ingatkan aku boleh dengan kau tapi kenapa kau buat aku macam ni ? 
Tak cukup ke tengok aku menderita ? Tak cukup ke tengok aku nagis macam orang apa ? 
Tak cukup ke ? Haa tak cukup ? Perangai jangan macam babi hutan boleh tak huh ?!
I end trusting boys ! I can't be like this all the time , its to pain for me :( 
Now you left me scars , will the scars will be gone ? Noo you dumb , it won't :( 
Im hurting alot , alot alot ! I can't stand it anymore , GOD im not strong to it all :(

                                                                      Haihhhhhhh , i fuck my life :( BYE