{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



Why do i have to feel sad ;]
Sunday, November 6, 2011 0 typ'ng[s]






Why do i have to feel sad today ? Hmm plus why suddenlly i feel sad about LOVE ?
Hmm , awak nak tahu something tak ? 
Untuk kali pertama saya ada hati dengan awak , haihhh kenapalah ade perassaan ini kan ? 
Haihh , saya benci bila perasaan ini berputik sebab saya tahu ini semua hanya mimpi.
Awak pun dah berpunya kan? Saya hanya sanggup pendamkan perasaan ini dari awak ;)
Awak , awak gedik saya tau! Imisschuu already you know , haihhh why should this feeling come running into my heart? Awak , awak suka senyum bila tengok saya kan? 
And awak tak habis-habis buli saya bila kerja.
Awak kenapalah saya ada hati dengan awak ni :( 
Saya tanak ada perasaan macam ni , tolong lah pergi :(
Saya tak sanggup lagi disakiti , saya tanak disakiti lagi sebab kebodohan saya :']
Im sacred im not ready , please go i just wanna be friend's with you not more than that. Xx