{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



My KL trip (:
Wednesday, May 16, 2012 0 typ'ng[s]







Before keluar ke KL.

At Bukit Ampang (:
Qysha tido ternganga sehh , comel kan? Haha
 Lepas try Bra :D
Afta shopping * Credit to Azroy.
Kay ni Qysha *Credit to me
Them *Curi gambar eh guys (: 
With danny *Bestfriend ever. at BB Plaza *Credit to Qysha
From Qysha to me :3 
My tiket and Danny too (: 
Hi bloggie dah lama tak update. Sorry eh buzy sikit hee kay kay i got soome stories to share.
Kay here we go , last friday i went to KL to meet with my baby Qysha and some other friends.
Aku gerak pegi KL dengan Asyeeq , kirakan saing lah. Sbb dia nak jumpa awek dia kat sana.
Kay bila gerak tuh swear asyeeq macam babi menganjing baju-baju personal aku. Brr --'
Disebabkan aku suruh dia betulkan beg aku , sbb zip beg aku rosak tetiba.
Then on our way asyeeq menganjing aku dalam Twitter dia macam pukimak pun ada. Kay sabar.

Dalam 5 jam dalam sbb kerana bus bodoh tuh akhirnya sampai ke KL dalam pukul 7.
Sampai je jumpa Qysha , woooo budak HotStaff KL datang jemput aku. Hehe joke eh (:
Sampai je KL dengan beg-beg berat terus gerak pegi BB lepak sana beli barang jap hehe. 
Tak sempat nak nafas siak , bila dah sampai KL sentral baru dapat nafas dengan relaxnya.
Amik LRT terus balik ruma Qysha bila dah sampai station kitaorang pun turun and then sumpah
aku terkejut bila Qysha suruh aku naik MOTOR! Maigot aku paling tak suka sebab memalukan haha.
Tapi takpe nampak comel *Aicehh kelas mak. Then sampai je ruma jumpa parents Qysha , pastu terus capai towel then ge mandi. Lepas mandi tunggu BF Qysha sampai and gerak keluar. 
Qysha kata nak bawa aku satu tempat ni Bukit Ampang. Kay tak pernah pergi lol !
Pegi sana naik kereta Bf Qysha and sumpah memalukan ehh--' Brr aku kena duduk belakang and seat dia kena bukak adoi Bf Qysha , Azroy dah nak ketawe kan aku. Pfttt kay bengang mak nok!
Tape janji dapat duduk haha sampai je Bukit Ampang i was like WOWWW MAN!
Sumpah lawa because i can see the whole KL kay.

Im sorry Azroy suey pula aku datang harituh , purse Azroy boleh hilang la pula. 
Aku rasa bersalah gila ajak diaorang keluar malam tuh , sorry eh babe. 
Kitaorang cari bagai nak rak tak jumpa langsung , damn penting kot semua tuh , Qysha yang pujuk dia pun dah macam nak melalak sebab tengok Bf dia macam tuh. Hmm 
Bila dah sampai ruma , aku online lah apa lagi bro ! 
Haha kay yang Qysha dok memujuk Azroy and aku join sekaki stalk betina 
yang merosakkan relay orang :) Hihi. Tetiba Qysha boleh menjerit sampai buat aku jerit satu ruma.
Sbb bf dia ada hantar satu Voicemail , brr dia ingatkan apa rupanya Voicemail perempuan mengillai. 
Haihh sabar nya aku dengan Azroy , ikutkan hati macam nak ketuk je laju-laju , 
boleh kena sakit jantung siak ! Kay end then tidur dalam pukul 7am sebab takut haha.

2nd day , woke up at 3 get dressup then Azroy datang sebab nak ge balai buat report.
Lepas tuh kitaorang gerak pegi KL wow , sumpah sesak siak!Haha
Then jumpa chap , aj , and many-many more of them , so many doe. Sampai ada yang tak kenal.
Lepas tuh aku heret Qysha gan Azroy teman aku shopping ullos!
Mama is here and she needs shopping! Haha benda pertama aku cari yela BRA :D
Yang tak boleh blahnya Azroy sampai buat muka haha kesian takde mmber diborak.
Qysha tak habis teman aku alahai kesian aku tengok diaorang melayan kerenah aku yang cerewet ni haha.
Lepas shopping bra aku shopping baju pula haha Azroy buka perangai dekat sana. Amekkau!
Aku kena lagi sabo jelaaa mak nni nok! Haha kay fun dohh.
Later kiteorang gerak , sebab nak amik kawan Azroy dekat tmpat bowling kat mana tahh hah.
Lepas amik kawan dia kiteorang pegi bukit Ampang lagi hehe fun apa :D
Afta makan makanan kegemaran Qysha like atlast haha then gerak pegi karoke.
Amboooooi memang kelas masing-masing suara MANTOP gitu.
Lagi-lagi aku dengan Qysha berlawan dengan lagu Inul Daratista haha , dangdut kay. Haa gitu!
Dalam pukul 3 macam tuh sampai ruma terus lepak gila memang tak ingat apa terus tidur.

The last day that im at KL :) Seawal pagi pukul 9 ada orang datang ketuk ruma Qysha.
Yang aku ni ingatkan Ayah Qysha terus aku menggelabah tarik selimut , hehe:) 
Mata dah tak boleh bukak dah , ngantuk sangat dalam 10 minit macam tuh aku terbangun tengok siapa sebenarnya datang , rupanya hm hm pengacau daun Azory lerr. Haha
Terkejut mak! Kay sambung tidur haha sampai diaorang kacau pun aku buat dang malas nak layan. 
Haha kang memang aku tak tidur haha. Dalam pukul 1 macam tuh Bf Qysha pun balik aku sambunglah tidur sampai pukul 3 Danny call kejut aku tanya bila nak balik JB.Aku terus kejutkan Qysha pegi siap-siap.
Dlam pukul 4 camtuh kitaorang gerak pegi LRT yang Qysha boleh pula stop dekat kedai nasi lemak pula.
Maluuuuu doe , dalah naik motor dengan 3 beg semua orang tengok macam nak makan.
Haha kay patah balik terus pegi LRT then gerak ge KL sentral.
Otw ke KL Sentral Qysha hasut aku suruh balik lambat sikit and aku pun kesian tengok dia.
Aku call danny suruh jumpa aku kat KL sentral , bila dah sampai je aku letak beg-beg aku kat loker and tunggu Danny , sementara tunggu Danny datang aku dengan Qysha pegi beli buku and then ge makan MCD, haha Qysha cukup bersabar dengan aku sebab 3 hari beturut-turut aku madah makan Mcd je macam tak reti nak muak haha. Kay atlast Danny sampai hehe lamanya tak jumpa dia sumpa rindu terus peluk :) 

Qysha boleh pula jelly. Haha then kitaorang gerak pegi Sungei Wang lepak kejap.
Pusing punya pusing bukannya beli pape pun tetiba kitaorang benti kat satu kedai ni.
Kedai patung. Aku nampak patung barney aku tanya Qysha comel tak , and aku nak. 
Tapi aku memain je cakap sekali dia boleh belikan untuk aku patung Barney tuh. Alahaiiii swear nak peluk nagis tapi control cun sikit lah haha. Then kiteorang jumpa dak-dak kl ni for the last time and terus gerak balik KL sentral sebab dah lambat. Bila nak balik tuh aku nak nagis tapi Qysha nak cepat so aku lepaskan dia. Hmmmm so sad siak ! Haihh nak buat macam mana aku kena balik.

Dari Kl sentral aku terus amek tren pegi TBS amik bus nak balik JB dengan Danny.
Bila dah sampai je aku terus beli tiket pukul 10.15. Then aku pegi tukar baju Danny pun sama sebb masing-masing dah berpeluh bagai. Lepas tuh kitaorang sangat lapar aku pun belikah KFC hehe.
Tup-tup bus pun dah sampai , bila dah naik bus FUHHH LEGA :P
Dalam bus , aku belek 'Barney' yang Qysha belikan and aku nagis.
Aku dah mula rindukan sleepingbeauty aku hmmm :( I know i will miss her so much.
Kay around 2 pagi aku sampai JB and bagi Mother's Day suprise kat mama aku hehe.
She was happy :D Im pleased , kay sampai sini jela ye?
Lastly , baby Qysha thank you so much for letting me to sleep with you (: 
Thanks to Azroy to for bringing me out to places that i never ever been. 
Thanks guys! I really apprieciate so much.
Baby take care im gonna miss you so much. Friends in KL thanks to guys. xx

  The End........