{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



Dear EX !
Monday, August 15, 2011 2 typ'ng[s]






Dear ex ape maksud kau 
' By , kenapa you tinggalkan i gitu je ? I tahu you hot by , i pon ade perasaan tahu tak ? '
Hey dude , kau pernah fikir perasaan aku tak selama kite bersama ? 
Yeah memang aku tak tipu aku sayang kau tapi dulu bukan sekarang lagi !
Aku hot ? Dude kalau aku hot aku tak akan couple dengan kau lah , aku sayang kau okay !
But bila aku wallin dengan kau , ade jea perempuan berlove-dengan kau 
tapi aku kena diam and tengok semua apa yang kau wall lah eh ?
Sakit sangat tahu ? Tapi aku tahan , aku tahan sampai aku lepaskan kau .
Bila aku lepaskan kau saja , kau dah ada pengganti lain kan ? Cepatnya !
Yeah , memang kau tak suka dengan aku kan ? I know im not perfect fer you --'
Aku lemah kan ? Sebab tuh sorang demi sorang buat aku macam ni kan !
Kenapa harus aku ha ? Why should it be me ha ? Sumpah im tired .
1 jea aku nak pesan dekat kau , bukan aku yang tinggalkan kau , kau yang buat salah dan bukan aku ! tengok belakang badan kau ada kotor ke tak baru cakap aku yea !
Im not the nik that you know before , imma different i wanna be different!