{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



#A
Thursday, November 17, 2011 0 typ'ng[s]







                         Haii peep's , its kindda boring night right? Haihh im having to mush mush of family problems now .But hell man i gotta face all these , stay cool haha (:Tonight im gonna tell about this person who is not so close to me.Haihh awak , awak tahu tak kita dengar apa dari kawan kita? Kita dengar yang awak hanya nak tumpang nama dekat kita.Omaigat , sumpah terkejut bila dengar , saya nagis tahu. Saya rasa macam nak give up dalam life tapi saya tahu saya tak boleh buat gitu kan ? Why all mens are so SELFFUCKINGFISH? Time tuh nasib kita tak rapat lagi kan? Mulai harituh saya jauhkan diri saya dari awak, then awak tanya kenapa saya berjauhan dengan awak ,  kenapa saya lain apa semua. Saya nak cakap je yang awak tuh bodoh hanya reti nak guna perasaan perempuan je tapi kawan saya suruh jangan cakap apa-apa sebab die tanak bende yang tak patut terjadi. Haihh tak sangka kkan ? Diam-diam berisi juga rupanya (': Takpela awak , janji awak happy kan? Saya redha jela dengan semua and apa orang pernah buat dekat saya. Pain will go away but scars?  Bye.

                                                                                                 Being hurt to much. Bye xx