{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



I met her (:
Wednesday, November 16, 2011 0 typ'ng[s]










About friends (:
She pretty haa (: Yeaaaaaahhhh baby , she's Ayen (Xieng Yen) :3

Yeahh man , my tittle today is ' IMETHER' . Well you guys might be wondering who is she haa , she lahhh ! She's above here , yeah that's her (: Budak comel ni lah BF kita , cehh gitu eh? Haha , well shes nice to me , so nice just like Nina , and Nyonyah (: Haritu die ada cabar aku datang tmpat die , haa aku patang dicabar chaa lagi-lagi bab camni. Lepas die off tuh , aku terus call mmber aku tanya dia ada kereta tak then dia cakap dia ada , haa apalagi aku cakap lah aku nak ge tmpat yayang aku ni , then member aku cakap boleh so aku pun belanja lah mmber aku duit minyak , takkan lah nak naik free kann nyah! Haha haa dalam pukul 3 gitu aku ge amek si buncit ( pejal ) bila dah amik die dalam pukul 66 lebih kitaorang sampai dekat tmpat Yayang aku , bila aku turun kereta dengan mmber aku , adik dia nampak ( daisy ) Dia nampak aku je dia terkezut , swear patut tnegok muka daisy , hihi Comel je bila terkezut , hihi :) Then dia masuk ruma panggil yayang aku, pewwwhhhh nak tunggu yayang aku keluar makaii boleh terkencut (: Haha , haa atlast dia keluar juga , bila dia dah keluar dia terus datang peluk aku , GOSHHHH sumpah tak sangka jugala jumpa dia , sebab memang selama ni aku nak sangat jumpa dia. Yeaaahhhhhh atlast baby ! Bila dah jumpaa , ha kauu berborak sampai tak sedar maghrib. Then de bebual gan buncit tuhh  , dah settle hal diaorang. Kiteorang pun berpelok-2 then balik , awwwwww so happy to see you yayang :3 hihih Muahhhhh lovechu BF canitk :3


                                                                  Loveyou Bie , xx