{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



You [':
Monday, November 14, 2011 0 typ'ng[s]






 You you , why do i have to miss you for all of sudden?
Awak,saya rinduu awak sangat tapi saya pendamkan sebab saya tak tahu mana 
nak curahkan selain dekat sini,
lagipun awak taktahu kan? That's why, awak? I wanna wispher here 'imisschiuuusomuch'
Harituh saya ada call awak then ada perempuan mana tah angkat maybe buahhati awak kan?
UNTUNGLAH kan ada buahhati hihi , esuk harinya awak text saya tanya ' nak apa? ' 
Saya cakaplah yang saya just nak tanya pasal kerja tapi awak tak percaya ,
awak cakap saya ada sembunyi sesuatu dari awak and awak nak tahu sangat.
Hm awak , kalau awak ni jenis okay dah lama saya gtau tapi awak bukan jenis macam tuh.
Hmm and i hate falling and falling all the time , im totally tired :(
Sometimes i get really jealous to see other partners , baik dalam TV atau reallity :3
How would you feel if you yourself being down every each time? 
I know , you'll GIVEUP (: Xx

                                                               KBYE
                                                                Imisschiuuu A#