{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



Something to tell.
Tuesday, December 13, 2011 0 typ'ng[s]








          Hi oggie , hm harini aku nak cite something about dia. Tadi aku on call dengan die tau tau then kan kiteorang bebuallah , sampai mama ingatkan aku bebual dengan BF baru aku oh noo. Belum lagi lah ma , hihi. Lepas kite on call kan sumpah aku rasa lain , dari semalam aku rasa macam aku nak kehilangan seseorang and mata aku denyut-denyut je. Aku takut , takut sangat. Aku cuba doakan takde pape yang akan berlaku dekat siapa atau apa-apa. Hm okay awak tadi kite on call kan ? Awak risau sangat saya tak makan hm kenapa? Oh maybe caring just as a friend kan ? Haih , bilalah aku akan dapatkan kau! Hanya aku perlukan jawapan kau je kan? Aku takut bende yang sama akan berlaku macam sebelum ni , haih kenapa aku je yang kena selalu aku setia kay ! Pleaselah faham , bukannya aku nak memainkan perasaan seseorang itu. Aku takut sangat-sangat , takpela nak buat macam mana kan ? Dah takdir aku asyik kena sakit so let it be :'] Mungkin aku bukan terbaik untuk dia kan? Yela aku ni siapa india dia tuh melayu manalah tahu kalau die malu kan ? Atau die memang tak suka. Hm bila tadi kiteorang on call kali ke 3 die cakap die tak jadi turun banda , hm you know what , i was like whathe !! Aku baru nak jumpa die baru nak lepaskan rindu dah jadi cengini haa takpe lah. Takde mood dahh ni. 




                                                                                                                        Imisschu. Kbai x