{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



You A:']
Monday, December 12, 2011 0 typ'ng[s]






Hi bloggie , brr kenapalah dengan aku ni. Everytime it will happen like this --'
Hey you , okay i've admit that i liked you but then you asked me to wait for you and now you're treating me like you don't really know me :( Why?
Sumpah aku rasa nak nagis je kay ! Rasa cinta belum berputik tapi rasa sayang suda lama berputik.
Aku benci bila seseorang tanya aku betul ke aku sukakan die and die pula layan aku macam nak tanak.
Kenapalah selalu ni mesti terjadi :( ? Aku je kena mengalah , aku sorang kena jaga semua hati oranng.
Tapi hati aku sentiasa disakiti --' Takpela aku sedar kot aku siapa. 
Tapi takdelah aku batak sangat nak bercinta cuma tolong faham , aku takut tapi aku cuba.
Kenapala perlu ada perasaan cengini :( ? Kau pun anggap aku just gitu je.
Haihhhhhhhhhhhhhhhhhhh FUCKlahh!

                                                                                 Iwantyou. kbai.x