{ F O L L O W } { E N C H A N T E D ! } | lovely 친구[ § ]



I prefer calliing her ADEK (':
Thursday, November 17, 2011 0 typ'ng[s]






 She's a batman lover adn barney to *Sibok follow aku (:
 One of a picture that i really love </3
The post that she made for me </3 Awwww. xx

Here we go, haa korang nampak tak gambar yang aku post kat atas nii. Haa ini lah adek or call as Dee Irdaniey. Wanna know about this pengkid? Kayy here we goo , budak ni aku kenal sejak zaman Myspace lagi. Lamaa kan? Tapi yang paling syiok , kitaorang tak pernah jumpa. Haha takpe lepas SPM ni aku terus akan ke KL haa maybe time tuh kodd kite semua akan berjumpa (: Hee , well adek ni sangat baik gan aku. Die seorang yang caring tentang kawan-kawan dia. Cool kan? Cehh , haha ehem ehem korang ingat sesiapa nak takle die dah takleh tau haa dia sudah berpunya maa , atoto hihi.  Well adek risau sangat pasal aku , haihh maklum aku sendiri tengah tak sihat. Haihhh takut mak tengok diri sendiri , entah umur panjang ke tak hihi *Joking. Me love this Penkid , hope we are good as ever kan adek ?Nik tak akan berubah kay? But sometimes adek tuhh haa yang berubah *Tacing nii hihi. Adek , ini pesanan dari nik , okay please to take care of yourself and jangan nak tukar GF tuh macam tukar baju tau? And don't make your tears to be cheap kay sayang? Be strong , hidup penuh dengan dugaan kay , tapi jangan pernah give tau ? Hihi cakap orang aku pun sama XD 


                                                                                                            Lovechaaa. Xxx